Eedaflegging nieuw provincieraadslid Nele Dewaele

Op 31 januari 2018, over deze onderwerpen: provincieraadsverkiezingen

De provincieraad heeft vandaag kennis genomen van het ontslag van Isabelle De Clercq. Isabelle koos ervoor om de actieve politiek vaarwel te zeggen om tijd vrij te maken voor haar advocatenpraktijk en het gezinsleven. We willen Isabelle via deze weg dan ook bedanken voor haar inzet voor de provincieraadsfractie. Isabelle wordt in de provincieraad opgevolgd door Nele Dewaele, die vandaag de eed aflegde als provincieraadslid.

Nele werd op 17 oktober 1957 geboren in een warm, Vlaams nest te Sint-Denijs-Westrem. Samen met haar vader werd de toenmalige afdeling van de Volksunie in het dorp in goede banen geleid. Nele is moeder van Koen en Tine en sedert drie jaar weduwe van acteur Oswald Versyp. Vandaag werkt ze als psychiatrisch verpleegkundige in het Psychiatrisch Centrum Gent-Sleidinge. ‘Met veel enthousiasme en met volle overtuiging zal ik de kleuren van de N-VA verdedigen in de provincieraad’, aldus kersvers provincieraadslid Nele Dewaele.